REVIEWS

Hi !

Wij hopen dat je tevreden bent?

Zou jij jouw ervaring, die jij nu hebt met ons en onze webshop, willen delen?

Wij waarderen het enorm als je een beoordeling zou willen schrijven.

 

Dank je wel !

P.s. jouw emailadres is alleen zichtbaar voor ons als beheerders, deze komt niet openbaar.

Reactie plaatsen

Reacties

B. Keuning
19 dagen geleden

Deze winkel is betrouwbaar; ik kreeg het online gekochte spel snel en goed verpakt nog de zelfde week thuis🙏 ps de prijs was ook nog eens prima!

Carla Jansen
23 dagen geleden

Een paar weken gelden iets gekocht op de website. Het werd snel en netjes afgeleverd met een leuke handgeschreven kaart. Het zag er precies zo uit zoals op de foto. De website ziet er ook goed uit. En via de categorieën kun je makkelijk je product vinden.

Carla
een maand geleden

2 mooie jeugdherinneringen besteld; Die Maus (keek ik vroeger altijd bij mijn oma&opa) en een leuk spaarpotje van Sarah Kay. Bedankt voor de snelle verzending!!

Simone van Otten
2 maanden geleden

Ik heb alles super snel gekregen. Alles was zoals de foto’s lieten zien! Ben erg blij met de mooie spullen. Super goed ingepakt alles! Zeker tot een volgende keer!

Meijnske
3 maanden geleden

Leuk artikel besteld via de webshop. Het was snel geleverd, zorgvuldig ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje bij! Aanrader!

Robin Sterckx
3 maanden geleden

Hele fijne ervaring, de vaas was perfect ingepakt. Snelle verzending, mooie prijzen. Dank je wel!

Cerylle
4 maanden geleden

Voor de tweede keer met grote tevredenheid besteld bij Gemmie. Vlot verzonden en het zat goed verpakt.
Heel blij met mijn aankoop!

B
4 maanden geleden

Het pakje werd erg vlot bezorgd. Zat in een goede doos en was voorzien van een persoonlijk berichtje. Ik ben blij met het bestelde item.

Alex Prins
5 maanden geleden

Helemaal top!! Mooie producten en snelle verzending!

Hauwelina
5 maanden geleden

Heel blij met mijn aankopen.
Nog leuker als ik had verwacht?
Ben er blij mee.